Avatar billede jps6kb Novice
19. marts 2007 - 09:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SelectedIndex er altid 0 på dropdownlist

Uanset hvad jeg gør, så er kan jeg ikke få min webapp til at forstå at jeg har valgt andet end det første item i min ddl.

Jeg har prøvet at lægge index i en session i SelectedIndexChanged handleren.

Det er altid 0.

What gives?
Avatar billede -mundi- Nybegynder
19. marts 2007 - 09:16 #1
sikkert fordi du indlæser nye items i din ddl ved hvert postback, hvis du ikke allerede har gjort det så skal du sætte den kode som indlæser dine listitems ind i en "if"
if(!Page.IsPostBack) {
  //kode som indlæser listitems her
}
Avatar billede jps6kb Novice
19. marts 2007 - 09:20 #2
Jamen det er jo også rigtigt. Heeh.. nogle gange, og det med skoven for træer.

Smid et svar.
Avatar billede -mundi- Nybegynder
19. marts 2007 - 09:24 #3
Svar :-)