Avatar billede christianbroendum Nybegynder
18. marts 2007 - 21:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Explorer svarer ikke

Når jeg sætter maskine i dvale og tænder igen, virker explorer ikke. Kan ikke få forbindelse til Nettet, kan ikke lukkes, skriver "Dette program svarer ikke"??? Jeg har forbindelse til Nettet via mail? Håber I kan hjælpe
mvh
Christian
Avatar billede allankjaer Nybegynder
02. juli 2007 - 22:43 #1
Har du forbindelse til nettet via mail? -forstået hvordan?
03. juli 2007 - 08:15 #2
For en go' ordens skyld - du mener vel INTERNET EXPLORER ?

[Start][Indstillinger][Kontrolpanel][Netværk] - find din netværksforbindelse - HøjreMusseTast på den - Egenskaber -
Sæt mærke i [Vis icon i processlinien...] + [Giv besked, når denne ...]
OK...

Så kommer der en "to PC'en snakker sammen" ICON i taskbaren højre.
Næste gang du starter på så HøjreMusseTast derpå og vælg [Reparer] ...
Avatar billede christianbroendum Nybegynder
03. juli 2007 - 12:10 #3
Jeg har fået løst problemet med hjælp fra Microsoft. Internet Explorer 7 kan have problemer når der er flere USB enheder tilsluttet. Derfor skulle jeg fjerne nogle af dem og nu virker det? Ved ikke hvorfor og hvordan?
03. juli 2007 - 12:26 #4
... er din netværksforbindelse (også) via USB ?
Avatar billede christianbroendum Nybegynder
03. juli 2007 - 12:33 #5
Nej ikke netværksforbindelsen, jeg har fjernet USB til scanner, genstartet og så virkede det?? Det må have lavet en blokering på en eller anden måde? Microsofts folk vidste heller ikke rigtig hvorfor det skete men de fik det løst!
03. juli 2007 - 12:38 #6
Hmmm... M$ Spøgelser *S*

(Læg selv et [svar] og efterfølgende makér dig selv og klaske [Accepter] for at lukke pænt...)
Avatar billede christianbroendum Nybegynder
03. juli 2007 - 12:55 #7
ok