Avatar billede redhack Nybegynder
18. marts 2007 - 14:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Firefox kan ikke lide min side, men hvorfor?

Jeg har lavet en playstation 3 fanside, og har løbende testet i IE og Opera, men nu viser det sig så at Firefox fucker op. :-(

Kan i hælpe mig med at finde ud af hvor det går galt henne?

www.ps3fan.dk

Det er et opensource CMS system jeg bruger, med et gratis theme som normalt virker i Firefox. Jeg har dog lavet den ene tilretning at jeg har sat en fast bredde på siden da den ellers fuckede op i IE og Opera.

<table style='width:1200px' cellspacing='0' cellpadding='0' align='center'>

..Men jeg kan ikke se at det skulle være noget problem for Firefox at forstå? Kan dog se at Firefox ikke forstår bredden såå?
Avatar billede bertelbrander Praktikant
18. marts 2007 - 14:30 #1
Start med at se hvad w3c validatoren har at sige:
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.ps3fan.dk%2Fnews.php
Avatar billede redhack Nybegynder
18. marts 2007 - 18:15 #3
Jeg har aldrig brugt den da den er alt for kritisk i mine øjne.. Kan i ud fra w3c se hvad der kan være galt? Jeg kan se at den nævner det jeg har ændret, men ikke noget om hvad der er galt med den sætning?
Avatar billede bertelbrander Praktikant
18. marts 2007 - 19:43 #4
W3C validatoren ér meget kritisk, men det er altid en god idé at rette de fejl den påviser. Ret dem fra en ende af.

Jeg kan ikke umiddelbart se nøjagtigt hvilken fejl der giver problemet.
Avatar billede redhack Nybegynder
18. marts 2007 - 22:02 #5
Det er åbenbart min kode som fucker Firefox op.

<table style='width:1200px' cellspacing='0' cellpadding='0' align='center'>

Jeg har fjernet koden, og få en betalt for at lave det rigtigt.
Avatar billede frkolsen Nybegynder
19. marts 2007 - 09:05 #6
Har du prøvet med style="width:1200px" (med gåseøjne) ell. evt. bare width="1200px"?