Avatar billede jonask Nybegynder
17. marts 2007 - 14:59 Der er 3 kommentarer

dinovo edge bluetooth dongle som bluetooth hub

Hej,

Har netop anskaffet mig et DiNovo Edge keyboard. Det virker perfekt; jeg har sat den medfølgende bluetooth dongle i min pc og installeret den nyeste setpoint software fra Logitechs hjemmeside.

Men; jeg har ikke bluetooth-hub funktionalitet på min pc som Logitech skriver på deres hjemmeside. I control panel (win xp) er der end ikke et bluetooth ikon, så den har faktisk ikke registreret bluetooth donglen, men det virker med keyboardet med fuld funktionalitet???

Nogle idéer til, hvordan jeg får den normale bluetooth-hub funktionalitet til at virke - så jeg eks kan tilslutte min mobil over bluetooth (hvad jeg har gjort før med en anden dongle, så det kan fint lade sig gøre)? Drivere?

Mvh Jonas
Avatar billede jonask Nybegynder
20. marts 2007 - 14:02 #1
Slet ingen?
Avatar billede suhl Nybegynder
10. september 2007 - 14:29 #3
hvis du har fundet ud af en måde at gøre det på, m, du meget gerne lige skrive det :-(