Avatar billede trae Nybegynder
16. marts 2007 - 21:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows Live Messenger 8.1 vil ikke logge på

Hej

i forgårs for den første gange nogensiden fik jeg problemmer med min windows live messenger - selv om jeg er på nettet (via cable modem) kan jeg ikke logge på den. Der er en error code 81000306 og hvis jeg vælger "troubleshoot" så får jeg et problem ved siden af "Key Ports". Trouble shooteren kan heller ikke reparere den. Under tools->options->connection (windows messenger) - står der er der er en forbindelse via "wired network connection". Jeg har provede at slette den og geninstallere idag men det hjælper heller ikke. Er der nogen som kan hjælpe mig?

hilsen
Trae
Avatar billede screem_brille Novice
16. marts 2007 - 21:22 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. marts 2007 - 21:35 #2
det virker heller ikke her - no reply from server - så serveren er nede.
Avatar billede trae Nybegynder
16. marts 2007 - 21:40 #3
okay. tusind tak
Avatar billede jacla Nybegynder
17. marts 2007 - 00:37 #4
MSN har været nede se http://www.eksperten.dk/spm/768354
Avatar billede screem_brille Novice
17. marts 2007 - 11:50 #5
ej jacla du lægger ikke et svar her vel ?