Avatar billede wesker Nybegynder
14. marts 2007 - 23:01 Der er 3 kommentarer

ASP / MSSQL 2005 udvikler til stort website

Hej

Jeg søger freelance (Hardcore) ASP udvikler med kendskab til Mssql server (2005).

I øjeblikket arbejder jeg på en (for mig) stor løsning med løbende idriftsætning af de enkelte moduler. i praksis udvikler jeg en kørende prototype, men opgaven har taget fart hurtigere end planlagt.

Sitet en en meget specifik branche løsning med indrapportering af data, udbud af varer, en auktionsdel + en administrations løsning (faktureringsgrundlag)

Den videre udvikling involverer integration til en offentlig instans der skal aflevere data dagligt til løsningen (metode ukendt endnu) ind/afrapportering via sms moduler.

P.t. er der 100 medlemmer på sitet - men pga. indlemmelse af andre afdelinger vil der være ca. 1000 medlemmer om 2-3 mdr.

Opgaven for dig går ud på:
- Pga. hastigheden i udviklingen indtil videre og den løbende idriftsættelse, skal forskellige typer af forretningslogik (ASP spaghetti kode) konverteres til Functions, Subs eller Stored procedures på MSsql server. Desuden skal der udvikles et import/replikerings modul til data fra en endnu ukendt datakilde / format (offentlig instans) ...

Jeg vil beskrive de enkelte forretningsgange der skal konverteres og de data/variabler der skal håndteres, men der kræves en del selvstændig tankegang, og opgaven skal til dels udvikles (ikke bare udføres :-)

Nøgleord som du kender (næsten) alt til:

- Functions
- Stored procedures via ASP
- evt. Views på sql server
- Replikering / import sql server
- ASP
- HTML/javscript

Løsningen  udvikles i Oldschool ASP (ikke .net).

Det er vigtigt at du har en kreativ indgangsvinkel til programmering, og at du er selvdreven. Afhængigt af løsningen af de enkelte opgaver vil der være mulighed for at deltage i den overordnede planlægning / udvikling af sitet.

I løbet af et 2-4  mdr. vil der være fra ca. 30-100 times arbejde i opgaven - med meget gode muligheder for at udvide opgavemængden.
Alle opgaver og al kommunikation bliver mellem dig og mig.

Det er ikke nok at du har 4-5 timer om ugen til opgaven. I løbet af de næste par mdr. vil der være en del arbejde.

Jeg vil lægge vægt på at kemien svinger mellem os, og vi har nogenlunde ens tilgang til løsningen af opgaver.

Jeg har desuden en del andre opgaver der kan komme på tale for den rette.

læg en mailadresse hvis du er interesseret, så vil jeg vende tilbage og vi kan diskutere opgaverne via. telefon...

mvh
frank
www.frankolesen.dk
Avatar billede oleko Nybegynder
15. marts 2007 - 07:58 #1
Lyder som noget for mig.
Jeg har lang erfaring med ASP og er rimelig hardcore på MS SQL Server.

Med venlig hilsen
Ole

ole.koblauch@pc.dk
Mobil: 29923965
www.koblauch-it.dk
Avatar billede cpufan Juniormester
15. marts 2007 - 09:26 #2
info@icode.dk erfaring med udvikling af komplekse løsninger i asp, mysql, sms gateways etc.
Avatar billede wesker Nybegynder
19. marts 2007 - 09:07 #3
Hej tak for tilbagemeldingerne. jeg prøver lige at lade den stå åben lidt endnu inden jeg kontakt nogle !
mvh
Frank