Avatar billede mrbonus Novice
14. marts 2007 - 12:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

windows authentication

Jeg har 3 computere på netværket

Computer 1: Almindelig computer til at kontakte webapplikationen
Computer 2: Her ligger min WebApplication
Computer 3: Her ligger min SQL server

Hvis jeg sidder på Computer 2 og kontakter min webapplikation, medtages min windows authentication til Computer 3.

Men hvis jeg kontakter webapplikationen på Computer 2, så tages min windows authentication kun med til computer 2, den kommer ikke videre med ned til computer 3.

udsnit fra min webconfig

<identity impersonate="true"/>
<authentication mode="Windows" />
<authorization>
    <allow roles="MyDomain\TestGroup" />
    <deny users="*" />
</authorization>

Har jeg glemt at lave en indstilling så den medtager windows authentication i mere end 1 skridt, eller kan man bare ikke gøre det?
Avatar billede mrbonus Novice
14. marts 2007 - 12:55 #1
Jeg har fundet denne løsning, men den er ikke acceptabel nok, den må ikke fjerne sikkerheden

http://www.eksperten.dk/spm/472981

Er der ikke nogen der har en løsning?
Avatar billede mrbonus Novice
15. april 2007 - 08:51 #2
Åbenbart ikke