Avatar billede lordnelson Seniormester
12. marts 2007 - 21:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Uload strørrelse i IIS på en windows 2003

Hej
Er der en der lige kan hjælpe med
hvor jeg kan ændre størrelsen på mine
upload filer i IIS - server 2003

Syntes ikke jeg kan finde dem samme sted som under en PC

Eller måske har jeg skrevet forkert op

Har også noget med at jeg skal tillade ændringer på en Pc-IIS , men igen hvordan gøres dette på en server 2003 IIS

Ln
Avatar billede jokkejensen Novice
12. marts 2007 - 21:53 #1
jeg havde lige lidt gammel dokumentation:

AspMaxRequestEntityAllowed
Som standard tillader Internet Information Server ikke httpRequest det er større end 200KB. Dette kan forhindre brugere i at arbejde med store dokumenter, og i at uploade filer til medie arkivet. Derfor skal denne værdi forhøjes. For at gøre dette skal MetaBase.Xml åbnes, den er lokaliseret i c:\Windows\System32\Inetsrv. Find linien ”AspMaxRequestEntityAllowed” og skift den til ”1073741824”. Hvis dette skal gøres mens IIS kører, kræver det man går ind i ”Administrative Tools” » ”Internet Information Server (IIS) Manager” (”start” » ”kør” » ”inetmgr”), højre klikker på IIS serveren og vælger ”properties”, og sætter et flueben i ”Enable direct metabase edit”. IIS’en kan selvfølgelig stoppes, og ændringen kan foretages uden at tillade direkte redigering i MetaBasen.
Avatar billede lordnelson Seniormester
12. marts 2007 - 22:32 #2
yes thanks
Send et svar

Ln
Avatar billede jokkejensen Novice
13. marts 2007 - 19:20 #3
selv tak !