Avatar billede lottedn Nybegynder
11. marts 2007 - 11:15 Der er 10 kommentarer

Erfaringer vedr. denne netbutik ?

Jeg aner faktisk ikke om jeg/man må stille spørgsmål angående en konkret butik herinde - men nu prøver jeg og så bliver spørgsmålet vel lukket ned hvis jeg ikke må ..

Jeg har bestilt en abook 1760w gennem laptop4you men har nu fundet den samme maskine 1000 kr billigere hos MH-Data ... Dog kan jeg ikke læse mig til nogens erfaringer med denne butik ( MH-Data ) nogen steder overhovedet så er en smule betænkelig ...

Nogen herinde der kender dem ??

Mvh

Lotte
Avatar billede summer Mester
11. marts 2007 - 19:11 #1
Det er helt OK at spørge om.
http://www.mh-data.dk er ikke anmeldt på denne side:
http://www.tweak.dk/forhandler.php?sort=navn&type=asc&startpoint=0
laptop4you har kun 1 anmeldelse der og den er positiv.
Det er formentlig denne du er ved at købe:
http://www.notebookreviews.dk/review/show/10024/index.html
Nu er der jo flere modeller på http://www.laptop4u.dk/varer.php?serie=ABook1760W mens MH-DATA kun har den ene http://www.mh-data.dk/abook1760w.asp
Avatar billede lottedn Nybegynder
11. marts 2007 - 21:30 #2
Hejsa

Ja .. Eller det vil sige at jeg har så efterfølgende pgraderet den til 2048 667mhz dual ram, 100 gb 7200 hd + 2,0 ghz processor og så ender den på 12405 kr,- hos MH men på DKK 13280 hos laptop4you

Ærgeligt de ikke har prisgaranti :-S

Lotte
Avatar billede capn Nybegynder
11. marts 2007 - 21:33 #3
Du har vel 14 dages returret på varer købt over nettet.
Avatar billede lottedn Nybegynder
11. marts 2007 - 21:42 #4
Ja det har jeg da - dog har jeg hverken betalt eller modtaget den endnu.. Så kan sagtens nåes, det jeg søger er som skrevet erfaring med mh data .. har læst en del omk. laptop4you ( deres omdømme er fin fin) men intet ang. MH..

Lotte
Avatar billede c-holst Novice
12. marts 2007 - 20:22 #5
at handle i en butik med et godt omdømme kan jo også være noget værd, især hvis det man betaler "ekstra" for er god service, hurtige reperationer og den slags.

Ps du må ikke tolke min kommentar som om, at jeg ved noget som helst om de nævnte butikker

og så er der jo e mærket
prøv fx at undersøge hvor gammel butikken er, og om der er klager over den hos forbrugerstyrelsen

du kan se alderen på et registreret domæne, men kan ikke lige huske hvor
Avatar billede m-hansen Nybegynder
14. marts 2007 - 09:59 #6
Jeg er en ærlig mand.
Mvh
Morten Hansen
MH-Data
Avatar billede m-hansen Nybegynder
14. marts 2007 - 10:01 #7
PS. Det er en fed maskine, den ABook 1760W
Avatar billede lottedn Nybegynder
22. marts 2007 - 08:13 #8
Ejjjjjjjjj.....

Hej Morten/MH-data ... Pis - lige en kende for sent jeg hørte fra dig !!

Hvorfor h******** er der ikke en eneste vurdering af din butik anywhere ? Man tør dårligt købe da der jo alligevel er nogle kun "krejlere" derude og jeg blev mere usikker på baggrund af at jeg ikke havde andet valg end at betale forud for maskinen .. Så endte med at gi 1000 bob ekstra hos laptop4u ...

:-S

Lotte
Avatar billede m-hansen Nybegynder
22. marts 2007 - 20:27 #9
hej Lotte, du kunne jo prøve at ringe og få en snak med manden, det er jo ikke alle der er "krejlere" men tillykke med din 1760W, har selv lige fået ny "kontor" maskine den lille 1410W med stor CPU og 2Gb ram samt stor og hurtig disk, den er sgu også fin.
Avatar billede summer Mester
27. marts 2008 - 19:22 #10
Lukketid??