Avatar billede hygta Nybegynder
09. marts 2007 - 10:55 Der er 3 kommentarer

inline DIBS

Hej jeg er lidt ny i det her asp .net så er det lagt fast :)

Jeg anvender Microsoft visual studio og jeg skriver i c#.

Jeg er igang med et lille projekt der handler om at lave en penge overførsel ved hjælp af dibs payment service.

På DIBS hjemmeside http://tech.dibs.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=42
Kan man se et ekaembel i asp. Der står også at deres payment windue kan anvendes både som popup eller inline.

Jeg kunne rigtig gost tænke mig at finde ud af hvordan jeg laver noget tilsvarende i asp .net

Sådan som jeg har forstået det anvender asp .net altid POST til selve den side som man arbejder med. Det har jeg svært ved at få til at hænge sammen med at man i DIBS skal sende nogle hidden variable til en anden side.

Eksempel kode er meget velkommen (c#)
andre tanker, ider, andet til at få mig på ret køl er også meget velkommen.
Avatar billede hygta Nybegynder
20. marts 2007 - 09:29 #2
Så vidt jeg kan se er det du har linket til en .net implementering
af dibs' anden løsning, nemlig server til server kommunikation.
Så det kan ikke rigtig hjælpe mig med dibs' vinduesløsning.

Min løsning nu er at kalde en asp side i en iframe med alle relevante
parametra ved hjælp af GET og så laver asp-siden en onload-submit-form
med alle parametrane som hidden POST.

Det virker som en god løsning.
Hvis der ikke er nogen der har noget
revolutionerende, så lukke jeg spørgsmålet.
Avatar billede keysersoze Guru
20. marts 2007 - 17:17 #3
hov - du har jo to ting om samme ting så jeg vil nøjes med at henvise til men anden kommentar http://www.eksperten.dk/spm/768123 :)