Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2007 - 17:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

.NET v2.0 er på Dansk

Hej,

Jeg har Vista Ultimate på DK og så har jeg åbenbart også fået SDK v2.0 på Dansk og jeg kan bare ikke få det lavet om til Engelsk.
Det er lidt træls med alle exception forklaret på Dansk når jeg vil søge på google!!
Nogen ideer om hvordan jeg kan få lavet det om til Engelsk ????

Jeg har prøvet at afinstallere det og installere frameworket på engelsk, men det hjalp ikke - møg irriterende!
Avatar billede driis Nybegynder
08. marts 2007 - 19:01 #1
Jeg lytter lige, har samme problem...
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2007 - 11:51 #2
Tja, der kom åbenbart ingen løsning på problemmet så jeg har valgt at installere XP igen - hvad med dig driis ???