Avatar billede johnbr Seniormester
08. marts 2007 - 09:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

fuldende ord i word

Jeg ahr lige opgraderet til Office 2007 og kan ikke få mit Word til at fuldende ord.

eks. hvis jeg er igang med at skrive Peter Hansen, så skal den foreslå dette navn inden jeg har færdigskrevet, så jeg bar ekan trykke enter for færdiggørelse
hvor sætter jeg Word op til det. Jeg har prøvet autokorrektur, men der virker det kun hvis jeg opretter f. eks Peter H og så trykker enter, og det er jo ikke til at huske. Den skal komme frem med forslag til accept!!
Avatar billede jesper_munk Nybegynder
14. marts 2007 - 15:25 #1
Du kan prøve at i menu vælge følgende:

insert/autotext/autotekst
Avatar billede word-hajen Nybegynder
31. marts 2007 - 21:44 #2
Word 2007 understøtter ikke auto-udførelse af ord. Og så kan man undre sig lidt over det, men årsagen hertil er, at Word 2007 ikke længere kun har autotekster, men har et meget omfattende "bibliotek" af såkaldte building blocks (hvorunder autotekster hører), og så har man fra MS's side valgt ikke at understøtte auto-udførelse.

Du har dog mulighed for at lave en autotekst med en forkortelse, f.eks. PH for initialerne, skrive PH i dokumenter og trykke F3 (som står for indsæt autotekst).
Avatar billede word-hajen Nybegynder
31. marts 2007 - 21:45 #3
kommentar til jesper munk: Office 2007 har ikke menuer, hvorfor insert/autotext/autotext ikke eksisterer.