Avatar billede zykov Nybegynder
07. marts 2007 - 00:29 Der er 2 kommentarer

kan ikke instalere DWL-122 efter format!!

Hej panel,
Jeg har en Di-624+ med tilhørende usb antenne DWL-122 men efter en grundig gang format vil det ikke virke, dvs. routeren virker da jeg har brugt min bærbare efterfølgende til af downloade med via det trådløse.
Jeg kan ikke installere det medfølgende program med de tilhørende drivere til min DWL-122 ej heller hvis jeg henter driverne via min bærbare fra Producentens hjemmeside.
Så hvad ville i skyde på er problemet??
Avatar billede noob2003 Nybegynder
07. marts 2007 - 07:15 #1
Har du været så grundig at du har formateret usb antennen også ;)

Nej jeg tror lige du skal check dine motherboard driver, det lyder som om driver til usb ikke er installeret korrekt.
Avatar billede zykov Nybegynder
07. marts 2007 - 23:43 #2
Jep. har lavet en format af hd, for at være sikker på alt nu også er slettet og genindlæst xp derefter (sp2). Når jeg går ind i "Egenskaber for system" har jeg ingen gule udråbstegn ved noglet af hardwaren så jeg ville da mene at alt er indlæst korekt samt mine driver til bundkortet som er et Asus a8nx-x.

mvh. zykov