Avatar billede maxboderskov Nybegynder
05. marts 2007 - 21:46 Der er 4 kommentarer

Mit net falder ud periodisk?

Hej folkens

Jeg har nu bikset med det her virkelig længe, men kan simpelthen ikke finde ud af hvor fejlen er eller hvordan jeg skal løse den.

Hvis jeg går ind i Counter-strike 1.6 via Steam og joiner en server, får jeg connection problems efter 10 minutter på serveren (dette passer meget godt hver eneste gang!) - altså mister jeg forbindelsen til den server jeg joinede. Jeg kan dog uden problemer joine en anden server med det samme, så det må være i meget kort tid mit net forsvinder!    (?)

Jeg har været inde og kigge i computeradministrationens logbog under system, og den melder ingen fejl når dette sker i spillet.

Jeg får dog en advarsel fra tid til anden fra browseren som lyder således:
Browseren kunne ikke hente en liste over servere fra masterbrowseren \\BODERSKOV på netværket \Device\NetBT_Tcpip_{E5AF4181-3D00-48D2-8DE1-7B7CFE7B82F9}. Datafeltet indeholder fejlkoden.

Hændelses-id'et er 8021.

Visse programmer fortæller mig også at jeg har et "NAT" problem, hvis det kan hjælpe?

Jeg havde førhen en tcpip fejl 4226 (den fejl service pack 2 er skyld i), men jeg fandt en patch som løste dette problem.

Jeg sidder tilkoblet en switch, som er tilkoblet vores bredbåndsrouter.

Håber jeg fik alle nødvendige info med. Håber i kan hjælpe!

På forhånd tak.

//Mvh Max Boderskov
Avatar billede maxboderskov Nybegynder
07. marts 2007 - 16:43 #1
Ingen der kan hjælpe?!? :S
Avatar billede kdige Nybegynder
12. april 2007 - 16:19 #2
du skal formetlig ind i routeren og se om der er mulighed for at tilføje UpnP.

nogle routere har også en funktion man kan slå til hvis man spiller cs, bruger messenger osv. hvad den helt reelt dækker over ved jeg ikke, men den virker :-)
Avatar billede pakster Nybegynder
15. april 2007 - 18:44 #3
Spiller du over nettet eller over LAN? Og hvilket net forbindelse har du?
Avatar billede madand Nybegynder
19. april 2007 - 19:29 #4
Hva siger den hvis du laver en Tracert?