Avatar billede strunck Nybegynder
25. november 1999 - 17:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fonts i windows 95

Hvorfor vises et dukoment forskelligt på 2 maskiner. Hvis man gemmer i font "Courier" vises den forsklligt.
Avatar billede spacey Nybegynder
25. november 1999 - 17:30 #1
Muligvis fordi at den samme skrifttype ikke er installeret på begge maskiner.
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
26. november 1999 - 08:21 #2
Er det samme tekstbehandling af samme årgang og Win95 i begge maskiner? Hvis ikke, er det sandsynligvis det, der er problemet. Bare det, at den ene er Word 6.0 og den anden 7.0 kan være nok, selvom det ikke burde.
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
26. november 1999 - 09:27 #3
Har du tænkt dig at komme med nogle kommentarer til afvisningerne? Ellers kan det være lidt svært at løse dit problem!
Avatar billede strunck Nybegynder
26. november 1999 - 11:10 #4
Der er installeret samme version
af office pakken. Samme version af windows. Samme antal fonts. Fonten der bruges er også installeret på begge maskiner..
Avatar billede one Nybegynder
26. november 1999 - 23:57 #5
hvordan gemmer du dokumenterne  i  .doc  eller  .txt  ehhe

Avatar billede one Nybegynder
26. november 1999 - 23:58 #6
txt  som du sikkert ved gemmer ikke  skriftype osv.  kun ren tekst
Avatar billede strunck Nybegynder
29. november 1999 - 08:12 #7
Der gemmes i .doc
Avatar billede flemmingc Praktikant
08. december 1999 - 17:47 #8
Flere muligheder:

- skræmen
- version af program
- instillingerne af typografi hos modtager er anderledes end din (Såfremt du har benyttet dette system. Dette er dog ikke normalt et problem, men i nogen tilfælde, check eventuelt  kompatibliteten under indstillinger!)

[ Jeg antager, at du har checket at I begge besidder nøjagtigt den samme  fonttype ]