Avatar billede twotimes Nybegynder
02. marts 2007 - 19:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gæt techno sang

ved godt den er svær, men er der nogen der kan fortælle mig hvad denne techno/eurodance-agtige klassiker hedder. Den er ganske frygteligt og omkvædet, der bliver spillet af en lidt pibende syntheziser lyder ca. sådan.

Deeeuuuu de de de de de de de de de, deeeeuuuu, de de de de de de de de, deeeeuuuuu de de de de de de etc. etc.
Avatar billede intenz Novice
02. marts 2007 - 19:43 #1
666 - alarma?
Avatar billede budda Nybegynder
02. marts 2007 - 20:27 #2
Er det de unge damer fra Me & My?  Dubbi dub?
Avatar billede twotimes Nybegynder
03. marts 2007 - 17:15 #3
er ret sikker på det er alarma. Har bare ikke kunnet finde et sted at tjekke det endnu. Men læg bare svar intenz
Avatar billede intenz Novice
04. marts 2007 - 10:51 #4
:)
Avatar billede twotimes Nybegynder
22. marts 2007 - 15:38 #5
for vildt gættet forresten!
Avatar billede anan Nybegynder
06. maj 2007 - 22:45 #6
du kan jo også se det på radioblogclub.com hvis du kender den side? :p
altså tjekke om det er rigtigt :)