Avatar billede rasmusibsen Nybegynder
01. marts 2007 - 16:40 Der er 3 kommentarer

Hvor er min web bruger på vej hen ?

Hej,

Hvordan kan jeg læse hvor en bruger er på vej hen i browseren, f.eks. vha. et script der udføres på en "unload" på <body> ?
Avatar billede o-zone Nybegynder
01. marts 2007 - 20:25 #1
med mindre det er fordi hun trykker på et link du har lavet på din side, så kan du ikke få det at vide (og heldigvis da for det hr. big brother :-P~).

Hvis det er et link på din side hun trykker på, så er det vel en smal sag at finde ud af hvilket det drejer sig om :D
Avatar billede olebole Juniormester
05. marts 2007 - 13:27 #2
<ole>

onclairvoyance="alert('Not yet available')"  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede mclemens Nybegynder
04. maj 2007 - 01:24 #3
Heldigvis ikke, tænk hvis du selv var
inde på en side og valgte at surfe ind
på: ftp://username:password@server
Ikke så fedt sikkerhedsmæssigt ;)