Avatar billede kac Nybegynder
27. februar 2007 - 17:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvofor skal jeg restarte Apache hele tiden.

Hej
Jeg har egen server på en xp maskine med MySql og Apache. Mit problem er at lige pludselig så kan jeg ikke se de hjemmesider som jeg har liggende på min server. Og hvis jeg så går på serveren og genstarter Apache så jeg se dem igen. Det skal lige siges at det ikke er mig selv som har lavet serveren da jeg ikke har ret meget forstand på det.
Det kan jo ikke passe at jeg skal genstarte den hele tiden. Det skulle jeg ikke på den anden server. Har lige fået en ny!
På forhånd tak.
Avatar billede jarlskov Nybegynder
28. februar 2007 - 10:17 #1
Står der noget i apaches error-log, når den går ned?

Har apache en masse døde forbindelser hængende? Brug evt. netstat.
Avatar billede kac Nybegynder
28. februar 2007 - 19:02 #2
nej der står bare error og så at den ikke kan starte op igen. Den har kørt fint på den anden server men har lige skiftet og nu hakker den i det. Det hænder at jeg er nød til at genstarte Apache så jeg kan se hjemmesiderne igen:-(
Avatar billede kac Nybegynder
28. februar 2007 - 20:01 #3
Nu fatter jeg ikke noget mere har genstartet serveren for tredje gang og nu kører hjemmesiderne igen..Utroligt
Avatar billede kac Nybegynder
28. februar 2007 - 20:01 #4
UPS jeg må vist hellere lukke dette spørål da jeg har spurgt om det samme 2 gange..Undskyld alle sammen.
Avatar billede kac Nybegynder
28. februar 2007 - 20:02 #5
http://www.eksperten.dk/spm/765376 henviser lige til dette link så i kan se atdet er rigtigt. Endnu engang sorry.
Avatar billede kac Nybegynder
28. februar 2007 - 20:02 #6
svar