Avatar billede momoney Novice
26. februar 2007 - 15:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Point system på nettet

Nu er spørgsmålet jo mest om jeg har lagt mit indlæg rigtigt,
men jeg håber på I kan hjælpe mig.

Jeg er med i et slankeprojekt, hvor der skal tælles point, a la vægtvogterne. Alle de dataer vi skal bruge er langt ind i Excel så Excel beregner de point vi forbruger.

Jeg kunne godt tænke mig at lægge det ud på min hjemmeside,
måske i et andet format end excel. Men der har jeg brug for hjælp, da jeg ikke aner noget om den form for programmering eller databaser.

Så jeg har brug for en der vil gøre dette for mig.
Det skal ikke være sådan at alle har adgang til siden, kun mig selv. Så der skal være en form for adgangskode.

Er der en haj som kan lave dette ???
Avatar billede martinlind Nybegynder
26. februar 2007 - 15:40 #1
Du kan bare lægge det på din hjemme side, som excel, jeg mener at IE integrerer Excel lige som word
Avatar billede coderdk Praktikant
26. februar 2007 - 16:05 #2
Kan excel ikke ekspoterer HTML? (Det bliver sikkert voldgrimt, specielt i andet end IE)
Avatar billede momoney Novice
26. februar 2007 - 21:53 #3
Jeg ved det faktisk ikke. Her er jeg virkelig novice,
da det er min kæreste som har lavet regnearket...

Jeg fisker også lidt efter en som måske kan trimme det lidt ;O)
Avatar billede momoney Novice
27. april 2007 - 12:33 #4
Jeg har sat en haj på sagen i håb om et svar.