Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
25. februar 2007 - 16:19 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Program til at gendanne data

Hey. Så har jeg lavet den fejl som mange andre har lavet. Jeg har en usb hd sata 1, og når jeg skulle bruge den på min computer så skulle jeg ind under administere og så genaktivere min hd. Men jeg kom til at slette disken i stedet, altså den ikke har noget drev bogstav, og prøver at jeg at tilføje et drev bogstav ber den mig om at formatere den og det vil jeg jo ikke, for dataerne er der stadigvæk. Jeg har prøvet diverse programmer og de kan alle finde mine data, men det koster penge for at få dem gendannet, og dem har jeg jo ikke mange af.
SÅ mit spørgsmål er, hvem kan komme med et link til et program som er gratis, eller komme med en løsning til hvordan jeg kan få mine data.

På fohånd tak
Avatar billede kenp Novice
25. februar 2007 - 16:27 #1
Avatar billede zandman Nybegynder
25. februar 2007 - 16:28 #2
Hvis du kan finde pc-planet fra denne måned i butikkerne er der en "paragon partition manager" bladet koster 69,75 og indeholder en fuld version som jeg selv brugte igår med stor succes til at flytte plads fra en disk til en anden uden videre. Den indeholder en idiotsikret menusystem så selv jeg turde bruge den.
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2007 - 16:29 #3
Du har sikkert mistet din filtabel http://www.helgec.dk/lost%20partition.html
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
25. februar 2007 - 16:30 #4
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
25. februar 2007 - 16:31 #5
Nu er det sådan at jeg sidder i Afghanistan, så jeg har ikke lige mulighed for at købe bladet, hehe. Men du må meget gerne sende programmet til min email, hvis du gider?

Kenp: Det program virker fint, men det er som sagt ikke gratis.
Avatar billede screem_brille Novice
25. februar 2007 - 16:31 #6
getdataback fra runtime.org kan men er ikke gratis (og kræver en anden disk med ligeså stor kapacitet) men skriver ikke til disken, en anden mulighed er http://helgec.dk/lost%20partition.html men den skriver til disken, og kan i værste tilfælde gøre sagen endnu værre.
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
25. februar 2007 - 16:33 #7
Helgec: Det lyder meget spændende det link du sendte. Vil prøve det senere.
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2007 - 16:38 #8
"screem_brille" hold op med at tale om noget du ikke aner en klap om eller du bliver anmeldt for nok en gang at sprede falske oplysninger.
"karstenlaursen" Læs http://www.helgec.dk/forklaring.html
GetDataBack kan ikke gendanne filtabellen
Avatar billede zandman Nybegynder
25. februar 2007 - 16:42 #9
Har registreret programmet så desværre. Desuden fylder det 60 mb. Havde været en nem løsnng hvis du ikke lige sad i et uland :)
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
25. februar 2007 - 16:43 #10
helgec: det lyder meget fornuftigt det du skriver, jeg vil prøve det først, derefter pcinspector programmet. Jeg vender tilbage imorgen. Afghanistan takker. eftersom der ligger 250 gb film og xbox360 spil på den ;-)
Avatar billede screem_brille Novice
25. februar 2007 - 16:45 #11
helgec jeg påstår ikke at getdataback kan gendanne filtabellen, hvor du læser det aner jeg ikke, og det er et faktum at skrivning til en disk som man vil gendanne data fra i værste fald kan gøre større skade, vil du anmelde mig for det, så værsgo, det ændrer bare ikke på ovenstående faktum.
Avatar billede ph_wiz Nybegynder
26. februar 2007 - 16:34 #12
Hej, jeg har uploadet et par programmer til det...
Personligt har jeg bedst erfaring med program #2
Kort beskrivelse følger:

Restore My Files is the only computer data recovery software you will ever need, recover deleted files or lost files emptied from the windows recycle Bin, or recover deleted files or lost files due to the format of a hard drive, virus infection, unexpected system shutdown or software failure, perfect recovering deleted files software for you.

Download
http://depositfiles.com/files/596285

Active Partition Recovery for DOS can recover deleted partition only if its location on hard disk drive has not already been overwritten. If you wisely created MBR backup using Active@ Partition Recovery, you can always restore MBR and partition information.

Active Partition Recovery for Windows will help you if non-system partition is lost, i.e. you can boot Windows, install and run the software from under Windows Operating System to recover deleted or damaged partitions located on data volumes (D:, E: ...), attached HDDs, as well as on the external USB drives and Memory Cards (SunDisk, MemoryStick, CompactFlash, etc...). BOOT.INI is corrected automatically (if needed) to keep the system bootable, as well as damaged Volume Boot Sectors are corrected to mantain integrity of the partition. Software allows also to fix damaged MBR and to delete invalid partitions.

Download
http://depositfiles.com/files/613685
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
27. februar 2007 - 09:05 #13
ph_wis: Det virker pisse godt det program nummer 2, men jeg kan ikke recover mine data, fordi den overlapper en partion. Hvordan får jeg den slettet.
Har brugt deres hjælp menu, men jeg kan ikke i tools slette den partion.
What do i do?
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
31. marts 2008 - 08:55 #14
Lukket
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2008 - 09:03 #15
Var der ikke noget du kunne bruge ??