Avatar billede buttersi Nybegynder
25. februar 2007 - 14:33 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Jeres mening

Jeg har to designs her for den samme side. Kunne godt tænke mig at høre hvilket design i bedst kan lide.

1. www.fckonline.dk

2. www.fckonline.dk/fcdk/ (Her er det kun forsiden der virker!)

Hvilket kan i bedst lide? og hvorfor?

På forhånd tak :)
Avatar billede mstorgaard Praktikant
25. februar 2007 - 14:41 #1
Jeg synes bedst om nummer 2, da det virker meget mere overskueligt. Grunden til at det er mere overskueligt må, efter min mening, være at selve indholdet er lyst, mens det er er indrammet af en mørk kant.

Anyways dejligt at der er nogen der bruger tid på at lave noget omkring FCK - thumbs up ;)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
26. februar 2007 - 09:56 #2
JEg synes bedst om nummer 2 da designet ser paneere ud. Jeg synes ogsaa teksten paa design nummer 2 er nemmere at laese.

No 2 is the winner helt klart.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
26. februar 2007 - 09:57 #3
Det er dog svaert at laese dit slogan i banneret.

ellers rigtig flot arbejde.

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
26. februar 2007 - 09:58 #4
naa jeg smider ogsaa et svar du kan blot afvise hvis du mener.

mvh
Mads
Avatar billede buttersi Nybegynder
28. februar 2007 - 14:38 #5
Tak for begge svar. Venter lige med at acceptere, kunne jo være der kom nogle flere svar ;-)
Avatar billede soes Nybegynder
01. marts 2007 - 22:14 #6
Må tilslutte mig mængden, og smide min stemme på design nr. 2.
Den virker umiddelbart lettere at 'spise' når man hurtigt kigger ned over siden.

Det var så hvad øjet så, nu er jeg lidt af en kode nørd, og kan desværre ikke lade være med at tage et kig på html-koden.

Jeg vil nok tage et grundigt kig på din HTML kode.
Jeg kan se at du har brugt noget CSS, men alt dette er skrevet i selve html siden, så hvis du vil give dig selv bare en nogenlunde chance for at vedligeholde et for håbentligt voksende site, så bør det trækkes ud i en selvstændig fil.

På den første side du linker til har du helt glemt at definere en doctype, og den næste er det ikke alt du har fået slettet fra den forrige side. HINT: Du erklærer f.eks. <HTML> 2 gange, det samme gør sig gældende for <body>.

I HTML validatoren bliver der fundet 193 advarsler i det første link, og 570 advarsler i det andet. Med det i mente er jeg overrasket over hvor de forskellige browsere jeg har installeret rendere siden. Har testet med IE7, FF og Opera 9.

Håber ikke at du opfatter det som kritik mod dig, jeg er kodenørd som sagt, kan ikke gøre for det, og synes at det er nogle flotte designs du er kommet op med.

Cheers