Avatar billede skipper5 Nybegynder
24. februar 2007 - 19:59 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Firewall og antivirus til oldnordisk pc/bærbar

Hej alle,

Prøver at hjælpe min kæreste med at få renset ud i alt hendes l... på pc'en.
Hun havde en udateret version af Panda som antivirus, den har jeg afinstalleret.

Hendes pc er en oldnordisk Thinkpad som kører med 5oo MHz og har 300 Mb ram.

Hvilket gratis antivirus program kan anbefales, et som ikke får maskinen til at gå helt i stå.. Er det også nødvendigt med en firewall, ville det være rart med nogle gode ideer og forslag ?

Mvh

Martin
24. februar 2007 - 20:10 #1
... kig alligevel i samlingen herfra ->
http://www.spywarefri.dk/manualer/sikkerhedspakke.htm
Avatar billede fromsej Praktikant
24. februar 2007 - 20:14 #2
Avatar billede skipper5 Nybegynder
24. februar 2007 - 21:27 #3
Hej igen,

- er det en forbrydelse at indlægge sit spørgsmål i andre fora...!?

Til orientering kan nævnes at dette spørgsmål ydermere også er at finde på jubii's debat sider...

Vh

Martin
Avatar billede fromsej Praktikant
24. februar 2007 - 21:46 #4
Se mit svar andetsteds.
Avatar billede fromsej Praktikant
24. februar 2007 - 22:05 #5
Tak for karma!!!
sig mig hvad har du imod at der postes i flere fora..? Kender ikke umiddelbart din tankegang men øjensynligt tillader du dig selv at være dommer... for noget som egentlig er helt ok... Godt du ikke bestemmer over internettet så ville vi alle være ilde stedt..

Held og lykke, herfra er der ikke noget hjælp at få!!
Avatar billede skipper5 Nybegynder
24. februar 2007 - 22:30 #6
Hr. Sej skriver:
"Tak for karma, den bedes du venligst fjerne igen, jeg har givet dig en sober og ordentlig forklaring, uden på nogen måde at angribe dig, så enten fjernes den karma, eller også deaktiverer jeg dig her, så kan du/i/alle kalde det magtmisbrug, jeg er kyssekold!"

Svaret er:

Du deaktivere mig bare...

kæresten og jeg siger tak for hjælpen...

God karma er kærlighed og gives ikke til kyssekolde ego'er..

Vh
Martin & Camilla

Ps: held og lykke med at være sober og dyrke din magtfuldkommehed som internettets selvbestaltede betjent.
Avatar billede fromsej Praktikant
24. februar 2007 - 22:37 #7
Bare iorden Klaphat, du gider vel ikke engang læse den forklaring jeg gav dig, eller også fatter du den vel ikke.
Avatar billede skipper5 Nybegynder
24. februar 2007 - 23:09 #8
Må jeg anbefale dette som dit næste feriemål...

http://politiken.dk/udland/article251512.ece
Avatar billede fromsej Praktikant
24. februar 2007 - 23:16 #9
Ahh, humor på en naturkastastrofe, høj høj klasse.
Hvad er det næste, en tur i Bergen-Belsen?

Heldigvis findes der et lille flueben, der kan fjernes, ovre til venstre, det være hermed gjort.
Avatar billede skipper5 Nybegynder
24. februar 2007 - 23:44 #10
Godt forsøg/spin i forhold til at usmageliggøre min humor..., nu vil jeg drikke en kølig mere...

I øvrigt er her et link hvor der kan inbetales katastrofehjælp..

http://www.frelsens-haer.dk/Default.aspx?ID=84

hvis du virkelig vil gøre noget godt for nogle andre..