Avatar billede mr.malmros Juniormester
24. februar 2007 - 12:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kundestyring og beregning.

Jeg skal til en klient finde en database løsning til omkring 10 brugere.

Systemet skal håndtere kundestamoplysninger samt beregne renter af kundens kredit.

Det skal være muligt at arbejde online på databasen!
Avatar billede mr.malmros Juniormester
26. februar 2007 - 13:21 #1
Ingen bud?
Avatar billede supertekst Ekspert
26. februar 2007 - 14:05 #2
Har til flere af mine kunder udarbejdet løsninger, hvor flere brugere anvender en fælles database i Access. Mange gang gennem et brugerinterface i Word, hvorved brugerne ikke behøver at "spekulere i Access-baner."

Flere informationer kunne ønskes - evt. findes kundestamoplysninger i forvejen?
Hvilke data skal databasen indeholde?
Hvilken officeversion findes hos din klient?

Du er velkommen til direkte at kontakte: pb@supertekst-it.dk for nærmere info.
Evt. illustration af lignende system kan fremsendes.
Avatar billede mr.malmros Juniormester
12. marts 2007 - 21:44 #3
klienten har office 2003
basen skal kunne håndtere kundeoplysninger stamdata og indeståender/ udeståender i forbindelser med min klient
Avatar billede supertekst Ekspert
13. marts 2007 - 00:47 #4
Er stadig interesseret - hvordan kommer vi videre?
- detailler vedr. data / struktur
- funktioner m.v.

Som sagt er du velkommen direkte kontakt.
Avatar billede mr.malmros Juniormester
19. december 2007 - 03:28 #5
Jeg har vist lige været lige været lidt fraværende (har fået barn og sådan...) men opgaven har jeg stadig! Er du stadig interesseret?
Avatar billede supertekst Ekspert
19. december 2007 - 09:29 #6
Til lykke med barnet - det er jo så forståeligt, at sagen har ligget stille - men ja, jeg er stadig interesseret.

Kontakt mig evt. på den tidligere anførte mail.
Avatar billede mr.malmros Juniormester
20. marts 2008 - 00:45 #7
Det lader desværre til at min kunde ikke er seriøs, så jeg må nok bare lukke spørgsmålet her...
Men ellers tak.
Avatar billede supertekst Ekspert
20. marts 2008 - 11:36 #8
OK