Avatar billede bruger-1 Nybegynder
24. februar 2007 - 10:16 Der er 8 kommentarer

Lyden hakker i iTunes!

Hej.

Jeg står med et problem i mit iTunes. Hver gang den skifter sang, så hakker den i sangen, når den starter :S.. Nogen der har prøvet det?, evt ved hvad der kan være galt?
Har lige lavet format C: .. Det virkede lige i starten, men pludselig kom det. Har prøvet at reinstall iTunes, men det virker ikk? .. Nogen der har en ide om hvad der kan være galt??
Avatar billede vonb Nybegynder
24. februar 2007 - 11:28 #1
Hvilken version af itunes køre du? Hvad hvis du afspiller mp3's i media? Ellers prøv at gå ind i rediger > indstillinger > afspilning og slå glidende overgang til!
Avatar billede bruger-1 Nybegynder
24. februar 2007 - 11:32 #2
Kører 7.0.2.. Det virker fint i Media player.. Bar ikk iTunes.. Det der er lidt wierd :S ..
Avatar billede vonb Nybegynder
24. februar 2007 - 11:37 #3
har du prøvet det med den glidende overgang? Hvis det hellere ikke løser problemet skal du prøve at uninstal itunes via tilføj/fjern og så geninstallere det med en ny udgave fra deres HP.
Avatar billede bruger-1 Nybegynder
24. februar 2007 - 11:45 #4
Hmm .. Nu har jeg prøvet at FJERNE glidende overgang.. Og lige pt virker det :S .. meget underligt? .. Jeg har den nyeste version af itunes? .. Så det hjælper ikk at reinstall det?
Avatar billede vonb Nybegynder
24. februar 2007 - 11:49 #5
Nej jeg har nok formulerede mig forkert. Det jeg mente var at du skulle afinstallere det gamle itunes og derefter hente (eller genbruge) v7.02 og installere den. Men det har du måske allerede prøvet? Prøv at undersøge om Itunes er sat til at være standart afspiller til de lydfiler der volder problemer? Jeg skal ærlig indrømme at det lyder en kende underligt
Avatar billede bruger-1 Nybegynder
24. februar 2007 - 11:54 #6
Hehe.. Ja det har jeg prøvet :) .. men det virker udemærket li pt. Så må jeg bar lære at leve med ikk at have glidende overgang ;)
Avatar billede vonb Nybegynder
24. februar 2007 - 11:56 #7
Ja, det må du vel. Det er første gang jeg hører om problemer med Itunes, så det er lidt svært at specificere fejlen. held og lykke fremover!
Avatar billede bruger-1 Nybegynder
24. februar 2007 - 11:58 #8
Jo mange tak .. Og tak for hjælpen.