Avatar billede kunze Nybegynder
23. februar 2007 - 11:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

60 Hz under WinXP

Hej derude :-)

Jeg har en 21" IBM P260 CRT-skærm (Sony indmad af en eller anden art) som jeg altid har været ganske glad for.

Den har tidl. fungeret fint under WinXP men efter at den har stået hen og været ubrugt, så jeg nu har smidt den på en ren Win-install, så vil det ikke virke ligemeget hvad jeg gør.
Den kører konsekvent 60Hz uanset hvilken opløsning eller refreshrate jeg sætter.

Jeg har prøvet alt hvad jeg selv har kunnet Google mig frem til. Har I nogen bud derude? :-)

- Kunze
23. februar 2007 - 11:45 #1
... du mangler formegentlig korrekt grafikdriver ?
Avatar billede kunze Nybegynder
23. februar 2007 - 12:21 #2
Nope, sidste nye er installeret :-)

I øvrigt kan det nævnes at der er tale om et Radeon 800XT kort.
Avatar billede kunze Nybegynder
02. marts 2007 - 12:38 #3
Lukker.