Avatar billede tentakkel Nybegynder
27. maj 2001 - 23:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PowerSHAPE

HVor finder jeg en helt for begyndere guide på nettet? til PowerSHAPE?
Avatar billede apollo69 Nybegynder
28. maj 2001 - 01:03 #1
De ta´r sku penge for det.
Nu har jeg ledt i ½ time og har ikke fundet noget der er gratis.
De ta´r helt op til 950$ for en vejledning.
Avatar billede alsace Nybegynder
28. maj 2001 - 09:16 #2
Hejsa

Copy\'n\'pasted fra:
http://www.delcam.com/powershape/powershape.htm

<Start>
PowerSHAPE -
5 video demonstrations, showing the modelling for manufacture, conceptual design, product design and drafting capabilities of PowerSHAPE. An excellent accompaniment to downloading the evaluation version of PowerSHAPE to see what it\'s really capable of !
(16Mb) (14.5Mb) (14.5Mb) (7.7Mb)

<Slut>

Det lader godt nok til at man først skal lade sig registrere for at få lov til at downloade video\'erne - men det har du måske allerede gjort for at få fat på evaluation versionen af PowerSHAPE. Der står også noget om at de kan sende \'Creating the Future CD\' med vidoerne hvis man ikke vil downloade dem.

-Alsace