Avatar billede newbie_dk Nybegynder
19. februar 2007 - 23:24 Der er 5 kommentarer

HTMLArea og kanter på divs?

Jeg har lavet en del ændringer i HTMLArea (hentet på nettet, wysiwyg), og det sidste som mangler er at alle felter om man ændre i bliver, i IE, vist med en ekstra kant rundt om..

Nogen der har en ide om hvordan denne kan fjernes?
Avatar billede cpufan Juniormester
19. februar 2007 - 23:40 #1
det må være en style der lægger den kant på.

prøv at kigge alle styles efter.
Avatar billede newbie_dk Nybegynder
19. februar 2007 - 23:42 #2
der er en style på som netop fjerner kanten
Avatar billede newbie_dk Nybegynder
19. februar 2007 - 23:43 #3
og desuden virker det som om at de er uafhængige af den style, da de også har et z-index som er højere end selve editoren..

Så hvis jeg har et feldt markeret og scroller lidt ned.. så bliver feldtets kant vist selvom selve feldtet er gemt...
Avatar billede cpufan Juniormester
20. februar 2007 - 00:07 #4
er det ikke noget iframe - det har det med at sætte rammer -???
Avatar billede newbie_dk Nybegynder
20. februar 2007 - 00:18 #5
det er en ie ting, tror den følger contenteditable attributten... Hvis der blot var en mulighed for at være contenteditable samtidig med at der ingen kanter var.. på <div> vel at mærke