Avatar billede htmlkongen Novice
19. februar 2007 - 12:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ny skærm

Jeg skal have en billig 19 tommer som skal bruges til Word, Internet og Frontpage på niveau 0,00.

Er denne udemærket?

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=205502
Avatar billede drgonzo Praktikant
19. februar 2007 - 13:20 #1
den er ganske fin
Avatar billede htmlkongen Novice
19. februar 2007 - 13:20 #2
Tak :) God dag
Avatar billede drgonzo Praktikant
19. februar 2007 - 13:25 #3
Lige over :)
Avatar billede melieha Nybegynder
19. februar 2007 - 13:25 #4
Må jeg ikke nok anbefale dig at smide 400kroner ekstra oveni og så købe en Samsung eller lignende?
Avatar billede drgonzo Praktikant
19. februar 2007 - 13:34 #5
Med det den skal bruges til, er det da bare at tage den billigste
Avatar billede melieha Nybegynder
19. februar 2007 - 14:07 #6
Jeg ville personligt smide de 400kroner ekstra, nomindre det vælter budgettet vil jeg mene at de bliver givet godt ud. Dels en flottere skærm, og forhåbentligt også i højere kvalitet (Pris og kvalitet har jo et ry for at hænge lidt sammen ;))

Som bruger ville jeg være træt af at have pixelfejl (Hvilket jeg synes man ser væsentligt hyppigere på de billige skærme!) - Ligegyldigt hvad niveauet er.
En skærm som denne: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=186170 er både energieffektiv og det hele :) Og ikke voldsomt dyrere.

Jeg kan selvfølgelig ikke give en garanti på at den skærm vil holde hverken længere, være bedre eller noget som helst - Men til hver en tid vil jeg hellere smide et par kroner ekstra på bordet og få et mærke man kender lidt til. Og chancen for at den vil holde længere, være af højere kvalitet og give en større brugsglæde er formegentlig noget større :)
Avatar billede htmlkongen Novice
20. februar 2007 - 14:22 #7
Oki doki. Mange tak for flere inputs. Det var super. :)