Avatar billede lund_dk Praktikant
19. februar 2007 - 12:01 Der er 1 løsning

.dbf fil

Jeg har et program, som kun kan tage .dbf filer.

Har derfor gemt min excel fil som .dbf fil.

problemet er, excel sætter tal kolonner til højre, og når jeg gemmer som .dbf gør det at den indsætter en masse mellemrum før tallene.. det dutter ikke!

Nogen forslag til hvad jeg kan gøre?

Sætter jeg min excel kolonne til tekst eller venstre justerer den, er det samme resultat..

Det må være formaterings i excel den gemmer med på en måde..

kan man måske evt gemme fra komma separeret fil til .dbf.. og hvordan?
Avatar billede lund_dk Praktikant
21. februar 2007 - 19:55 #1
lukker, fandt ikke en løsning