Avatar billede boxer Nybegynder
18. februar 2007 - 10:32 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

At hjælpe til på Eksperten er jo ikke ligefrem nemt når.

Hej

At hjælpe til og poste indlæg er jo ikke ligefrem nogen fornøjelse når man kun har 5 linier at poste på. (ikke pro)

Kunne det ikke være en idé at give ikke pro medlemmer mulighed for at sætte den værdi op?

Så kan man undgå dobbelt og fejlposter som kommer pga manglende overskuelighed af det man har skrevet.

Det er faktisk ret irriterende :o)

MvH
Boxer
Avatar billede boxer Nybegynder
18. februar 2007 - 10:32 #1
Hovsa - det er faktisk kun 3 linier.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. februar 2007 - 12:46 #2
Måske i den nye ver. af eksperten :)
Avatar billede huset Praktikant
18. februar 2007 - 13:09 #3
Måske du skulle lære at yde nok support på 3 linier *G*
Avatar billede boxer Nybegynder
18. februar 2007 - 14:55 #4
Kommentar: huset
For eftertiden vil jeg kun deltage i spørgsmål hvor jeg kan svare JA eller NEJ :o)
Avatar billede tafkab Nybegynder
18. februar 2007 - 16:16 #5
Den forstår jeg ikke.
Kan man kun poste 5 linier i et indlæg?
Avatar billede boxer Nybegynder
18. februar 2007 - 16:57 #6
Tafkab -> Det jeg mener er, at boksen du skriver i kun fylder 3 linier.
Jeg kan skrive lige så mange linier jeg vil (næsten) men det bliver ret uoverskueligt når man skal sidde og lodret scrolle når ens kommentar skal læses igennem inden den bliver postet.
Avatar billede tafkab Nybegynder
18. februar 2007 - 17:07 #7
Nå på den måde - men det hjælper selvfølgelig ikke dig men hos mig fylder den 10 linier og jeg er ikke pro, så hvorfor den ikke er ens - ja det er da et godt spørgsmål.
Avatar billede huset Praktikant
18. februar 2007 - 17:35 #8
Jeg kan skrive så meget jeg ønsker, og jeg er ikke pro
18. februar 2007 - 19:54 #9
(Jeg skriver "størrer" indlæg i TextPad/Notepad/Notesblok først - evt. krydret med diverse standard tekster efter behov/lyster... og DEREFTER Copy/Paste tekster ind i tråden. Så ka' jeg lige klaske [F5 - opdatér] lige før for at se om der skulle være kommet andre imellemtiden...)
Avatar billede boxer Nybegynder
08. marts 2007 - 09:21 #10
Tak for indlæggene :o)

Det hjalp at vente en måned og få pro medlemsskabet.
Så er der 25 linier til rådighed.

God idé dr1.

MvH
Boxer