Avatar billede russe2215 Nybegynder
16. februar 2007 - 16:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Forslag til Logo ?

Hej,

Jeg har lige startet min egen virksomhed, og vil dertil gerne have lavet et logo.
Firmaet hedder Mobile Group.

Så jeg tænkte på om der er nogen der ville hjælpe mig med at lave/komme med forslag til hvordan logoet kunne se ud?
Avatar billede kurdo Novice
18. februar 2007 - 00:29 #1
hmm, altså handler det om mobil osv?  så kunne du måske finde et billede af en mobil eller noget. jeg ved ikke helt hvad din side skal handler om. :)
Avatar billede russe2215 Nybegynder
18. februar 2007 - 10:56 #2
Ja, det er et firma som ejer nogle hjemmesider som sælger ydelser til mobiltelefoner.
Avatar billede russe2215 Nybegynder
18. februar 2007 - 16:33 #3
Ja, selvfølgelig har jeg da tænkt på et eller andet.

Jeg havde forstillet mig noget med at der vare en gruppe af mobiltelefoner, men mobiltelefonerne skal ikke være et billed af en rigtig mobiltelefon, men en tegnet mobiltelefon.

Kan det hjælpe?
Avatar billede schram Nybegynder
02. marts 2007 - 19:16 #4
Har lavet 4 forslag som du kan se her:

http://img357.imageshack.us/my.php?image=4logoww2.jpg

Hvis det er noget så kontakt mig for at få et uden mit navn..
Avatar billede russe2215 Nybegynder
13. marts 2007 - 12:11 #5
Der var desværre ikke noget jeg kan bruge... Lukket!