Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2007 - 13:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside for en vognmand

Hej

Jeg har privat lavet nedenstående side som en slags reklame for en vognmand. http://www.ks-tranumenge.dk

For det første hvad synes i om designet og ikke mindst navigationen. Jeg har valgt at lade den "optimere" til 800*600 da jeg kan se at der stadig er nogle der køre med den opløsning.

For det andet kunne jeg godt tænke mig at vide om der kunne være brug for yderligere informationer på siden.

På forhånd tak.
Avatar billede henrik6666 Nybegynder
15. februar 2007 - 16:58 #1
Et par hurtige fra min synsvinkel ;-)

Kontaktformularen - lav den så der ikke kommer scrollbarer, evt minimer afstanden på den øvre del hvor der står : Kontakt Kim ....

Den "mørke skrift" - savner et touch mere af sort.
Avatar billede nico26 Nybegynder
15. februar 2007 - 18:41 #2
ja, hvorfor ikke lave siden højere - der er jo masser af plads.
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2007 - 19:22 #3
Siden passer til en 800*600 i højden. Det har jeg valgt at holde mig indenfor. Det kan selvfølgelig godt være lidt irriterende hvis man har en større opløsning end det.
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2007 - 14:57 #4
Jeg lukker spørgsmålet igen.

Tak for inputs.