Avatar billede ddjppol Nybegynder
15. februar 2007 - 11:03 Der er 6 kommentarer

threading start, abort, start igen

Hvordan genstartes en tråd.

f.eks

t.start()
t.about()
t.start()

Så fejler den...

Hvordan genstarter man en tråd? eller skal man lave en ny tråd?
Avatar billede kalp Novice
15. februar 2007 - 11:10 #1
ja about virker jo ikke hehe..

Du skal bruge t.Suspend og t.Resume
Avatar billede ddjppol Nybegynder
15. februar 2007 - 11:15 #2
ja, men den skal ikke genstarte den... den skal stoppe den tråd, og når jeg så trykker start igen, så skal den starte forfra... Skal jeg så oprette en ny tråd eller hvordan ?
Avatar billede kalp Novice
15. februar 2007 - 12:00 #3
nu har du skrevet t.about()

du kan jo lige prøve med t.Abort()

og ellers ved jeg det ikke.. ville normalt benytte Suspend og Resume.
Avatar billede ddjppol Nybegynder
15. februar 2007 - 12:06 #4
ja, jeg mente abort.

Men hvis jeg bruger suspeng og resume, så fortsætter den jo bare med tråden. Den skal starte tråden forfra.
Avatar billede kalp Novice
15. februar 2007 - 12:43 #5
Jeg ved det desværre ikke så.
Prøv at Abort() tråden og sætte den til t = new dinTråd();
t.Start()
Avatar billede bernhof Nybegynder
15. februar 2007 - 22:48 #6
Så snart vi aborter en tråd, fjernes den helt, og er derfor ikke tilgængelig igen derefter. Så du bliver nødt til at lave en ny.