Avatar billede vorre Nybegynder
13. februar 2007 - 00:04 Der er 6 kommentarer

MEDIA center

I media center kan jeg ikke få lov til at brænde på DVD det f.eks optaget program tv slet ikke hvis det fylder for meget.  kan kun brænde til CD ? har Nero prog. samt MYDVD på men ved ikke hvad der er gået galt ?

hilsen

maibritt

ps min viden er bestemt ikke ekspert...
Avatar billede screem_brille Novice
13. februar 2007 - 02:44 #1
og når du vil brænde en dvd husker du at vælge dvd ikke ?
Avatar billede vorre Nybegynder
13. februar 2007 - 21:00 #2
Det er jo der, jeg har problemet, jeg kan kun vælge cd-data, og det er uanset hvilken type DVD skive jeg har sat i. Under hjælpe står der at det er fordi jeg ikke har installeret et brænder program, men jeg har installeret Nero, og det hjælper ikke.
Avatar billede screem_brille Novice
13. februar 2007 - 21:15 #3
benytter du nero til at brænde med eller ?
Avatar billede vorre Nybegynder
14. februar 2007 - 23:06 #4
Ja det har jeg forsøgt med, og det kan også bruges men bare ikke direkte igennem media center og det var her jeg jeg ville brænde fra, men det kan man måske ikke bare lige lade sig gøre.
Avatar billede screem_brille Novice
14. februar 2007 - 23:11 #5
det burde det nu kunne, jeg har bare aldrig brugt mig om andet end forskellige programmer til de forskellige opgaver ;) (og nero er bestemt en af de bedste til brænde delen) (synes jeg)
Avatar billede vorre Nybegynder
15. februar 2007 - 11:59 #6
men ved du om der skal sættes flueben et sted, for den vælger Nero til standard brænderprogram, og tager dette med til Mediacenter ?