Avatar billede bexbex Nybegynder
12. februar 2007 - 11:19 Der er 5 kommentarer

Et CMS system til Info displays

Jeg søger et system/database der kan styre indholdet af data på en masse info skærme(formentlig 42" plasmaskærme). Det skal være nemt for decentrale brugere at opdatere indholdet. Hvad er der af muligheder derude? Er der nogen der ved hvad resten af danmark bruger :)?
Avatar billede bexbex Nybegynder
06. marts 2007 - 10:33 #1
Ingen svar :(
Avatar billede benson Nybegynder
06. marts 2007 - 11:01 #2
he he.... jeg havde abonneret på spørgsmålet i håb om et smart svar.
Jeg har selv overvejet en løsning prg. i html/ASP. Opløsningen er jo givet på forhånd. 1366x768. Så burde det være muligt at kunne lave en god løsning.

Vedligeholdelsen kan jo så køres via et hjemmelavet eller openSource CMS system.

Benson
Avatar billede supertekst Ekspert
15. marts 2007 - 01:06 #3
Hvilken slags info er der tale om?
Avatar billede bexbex Nybegynder
02. juli 2007 - 15:01 #4
Det endte med at jeg købte en løsning hos House of IT
Avatar billede bexbex Nybegynder
18. juli 2007 - 12:18 #5
Det endte med at jeg købte en løsning hos House of IT