Avatar billede swing Nybegynder
11. februar 2007 - 17:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gammel vs. ny

Hej eksperter

http://freerolls.ebberup.dk

vs.

Http://freerolls.ebberup.dk/test.asp
(der er pt. kun 1 side, links i menuen virker ikke)

Håber der er nogen der har tid og lyst til at se på dem
Avatar billede swing Nybegynder
11. februar 2007 - 17:16 #1
Avatar billede maqhem Nybegynder
11. februar 2007 - 18:26 #2
Jeg kan ikke finde ud af, hvilken der er gammel og hvilken der er ny. Men uanset hvad, så kan jeg langt bedst lige test2.asp.

Den anden ser kedelig ud... Så gammeldages. Lige da jeg kom ind, troede jeg det var et register af gamle dokumenter, opskrevne love og måske en samling af tidligere givet domme. Det ligner et gammel dokument fra slutningen af 1800-talletm som bare er blevet mere og mere krøllet gennem tiden.

Derimod er test2 fascinerende og (mere) farverig. Den er stadig en anelse kedelig, men det er den anden også. Man bliver ikke fanget, og man kan ikke lynhurtigt se, at det handler om Poker, og det er et problem, når det omhandler dette. Lige præcis disse sider, som skiller sig ud, SKAL man kunne se på, at de omhandler Poker. Lige dér har den anden side gjort sig bedst, da man i det mindste kan se et lille billede af en sjat jatoner.

Og så kan jeg generelt ikke lide sider, der er bygget op omkring et vist antal procent af skærmens bredde og/eller højde. Den første gør dette, og det er efter min mening utrolig grimt. Smag og behag.

Jeg er mest til test2 :)
Avatar billede kurdo Novice
11. februar 2007 - 19:30 #3
Jaa! det samme her, test2. :P den anden er lidt for kedelig, og menu skriften er over kedelig og grim. :)
Avatar billede swing Nybegynder
11. februar 2007 - 21:32 #4
Tak for en god kritik maghem, det kunne jeg virkelig bruge til noget.

Hvis du har tid så har jeg ændret siden, i hvertfald har du points tilgode, så smid venligst et svar.

Tak igen.

http://freerolls.ebberup.dk/test2.asp
Avatar billede maqhem Nybegynder
11. februar 2007 - 21:47 #5
Yes! Det var lige, hvad der manglede. Nu ser man jo lige med det samme, at det handler om poker. Nice work.

Held og lykke med siden.
Avatar billede swing Nybegynder
11. februar 2007 - 21:52 #6
Tak :-)