Avatar billede littlewiz Nybegynder
11. februar 2007 - 16:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

TDC sikkerhedspakke blokkere for internet

Jeg har på en computer installeret TDC sikkerhedspakke (Norman Personal firewall).
Hver gang jeg starter computeren er mit internet automatisk blokkeret, og den eneste måde jeg kan få åbnet op for det, er ved at låse al netværksadgang i Norman og derefter låse op. Derefter er der ingen problemmer.

Jeg har ringet til TDC sikkerhed's hotline, men har ikke fået noget ud af det endnu.

Hvad gør man så?

(Der kan ikke blive installeret et andet antivirus+firewall, da det ikke er min comp, og personen som ejer den mener at TDC er det eneste rigtige :S)
Avatar billede vejmand Juniormester
11. februar 2007 - 17:44 #1
Prøv evt. følgende:

Højreklik på TDC-ikonet -> TDC sikkerhedspakke -> TDC Personlig Firewall -> Redigering af regler.
Se om der er oprettet en regel der blokerer, slet den hvis der er.
Avatar billede littlewiz Nybegynder
11. februar 2007 - 17:53 #2
det er der ikke, har tjekket
Avatar billede dana Nybegynder
11. februar 2007 - 20:05 #3
jeg har hørt om flere der har samme problem og de blev bedt om at download en ny version eller versionen igen fra TDC's hjemmeside.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=6136
Avatar billede dana Nybegynder
11. februar 2007 - 20:09 #4
Avatar billede littlewiz Nybegynder
20. oktober 2008 - 18:45 #5
Tror jeg lukker dette spørgsmål, da jeg aldrig fik en løsning