Avatar billede thedumbone Nybegynder
11. februar 2007 - 15:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kan ikke streame video på nettet..

hej derude.

info:kører windows xp, sp2.

Jeg har det problem at jeg ikke kan se programmer online på internettet, f.eks. kan jeg ikke se programmerne på dr.dk/tv. det irriterer mig grænseløst, og hver gang jeg klikker for at se noget, popper denne besked frem:

"Der opstod en fejl (fejl- 1072885352)
Windows media PLayer kan ikke oprette forbindelse til serveren. servernavnet er muligvis forkert, eller serveren er optaget. forsøg igen senere."

tidligere fik jeg en besked om at der manglede nogle protokoler, og at man ku forsøge at indsætte mms i "stien".

- har forsøgt at geninstallere media player, uden held.
er det noget med IE den er gal med?
nogen der har et forslag til hvad jeg kan gøre ved problemet??

mvh, Thedumbone
Avatar billede strych9 Praktikant
11. februar 2007 - 16:02 #1
Opret en ny brugerkonto fra kontrolpanelet. Log på med den og prøv. Hvis det virker, så kopier dine data over fra din gamle brugerprofil til din nye (c:\documents and settings)
Avatar billede thedumbone Nybegynder
12. februar 2007 - 12:04 #2
mange tak for hjælpen, det hjalp. hvordan kopierer man dataen?
Avatar billede strych9 Praktikant
12. februar 2007 - 13:42 #3
Kopier indholdet af C:\Documents and Settings\gammelt brugernavn\Skrivebord til det nye.
Det samme med C:\Documents and Settings\gammelt brugernavn\Dokumenter
og C:\Documents and Settings\gammelt brugernavn\Foretrukne