Avatar billede lolman Nybegynder
11. februar 2007 - 00:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

http://andreas.ansbak.dk/

Hvad synes i om siden:
http://andreas.ansbak.dk/ ??
Avatar billede n-data Nybegynder
11. februar 2007 - 00:54 #1
ud over små grafik fejl i menu. er den da ok. Måske bare lidt kedlige
Avatar billede kurdo Novice
11. februar 2007 - 09:12 #2
jeg kan godt lide måden den er på, men den der støt ungdomshuset har udlagt det hele, jeg synes du skal fjend den! og farven af menuens baggrund passer ikke helt til en web, synes jeg ikke. :P men jeg kan rigtig godt lide baggrunden. :) nice job!
Avatar billede lund_dk Praktikant
11. februar 2007 - 15:38 #3
Designet er enormt kedeligt at se på, samt er der flere grafikfejl rundt omkring.

Du har et loginsystem, men beskriver ikke hvad man kan når man er oprettet og logget ind.

Teksten "om mig" er enormt lang og rodet opsat, men gider ikke at læse meget mere end de første 2 linier.
Avatar billede wanze Nybegynder
19. februar 2007 - 00:09 #4
Som de andre har sagt, en meget kedelig side. Desuden passer den orange skriftfarve elendigt til den lime-farve du har brugt i menuerne.