Avatar billede naesby Nybegynder
10. februar 2007 - 21:10 Der er 4 kommentarer

Kontruktiv kritik ønskes

Jeg ønsker bemærkninger, kritik eller gode råd vedrørende min webshop
www.con-wear.dk

Det skal siges at det er en stadarnd osCommerce webshop, som jeg selv har prøvet at pifte lidt op.
Det look jeg søger er et lidt "råt" look, med den hensigt at skille sig ud fra de 100 andre streetwear shops der findes.
Men tag et kik, og kom venligst med et tilbagemeldning.
Avatar billede kurdo Novice
10. februar 2007 - 22:52 #1
hmm, jeg kan godt lide det, men et webshop kræver mere grafik synes jeg, altså, når jeg går ind på din hjemmeside og vil købe noget, så er det ikke altid jeg gider at kigge rundt i en kedelig design med nogle tabeller og farver. måske tage et kig forbi www.streetammo.dk sådan med masser grafik og måske et flash banner. men dit er da hele ikke dårligt, den passer bare ikke til et webshop. :P farverne skulle kunne tiltrække kunderne. :):)
Avatar billede bertelbrander Novice
11. februar 2007 - 00:08 #2
1: Fonten der bliver brugt til at skrive "Con-Wear er en Webshop hvor..." er knap læselig.

2: Manden på billedet derunder er tydeligvis indsat, det er grimt.

3: Der er for meget fyld på forsiden, med min browser i full screen (1280 * 1024) kan jeg se, et stort hoved, en grim tekst, et intetsigende billede og nogle underrubrikker i siderne der heller ikke fortæller meget.
Forsiden bør laves så den:
A: Så de fleste kan se det hele uden at scrolle.
B: Med det samme kan se hvad det drejer sig om.
De fleste bruge meget få sekunder på at bestemme sig for om de gidder gå videre med en web-side.

4: Jeg kan ikke se hvad der står i hovedet.

Så lav "hovedet" meget mindre og lav teksten så man kan læse hvad der står.
Teksten "Con-Wear er en webshop hvor" laves læselig og bringes til at fylde mindre.
Boxen med "Vi anbefaler" rykkes op, så man med det samme kan se at dette er en webshop  og hvad man kan købe der.
Avatar billede kurdo Novice
11. februar 2007 - 09:03 #3
måske fjend de 2 billeder der hedde "Klik her prison wear og den der hedde will and Phill comming soon! eller bare ryk dem længere ned i siden, ellers put det ind i en ramme fx ligesom VAREGRUPPER.

det kunne også være du kunne lave en kasse i forsiden, måske i forsiden i toppen, hvor folk kunne vælger mærke, det er en vigtig ting. :)
Avatar billede naesby Nybegynder
11. februar 2007 - 17:37 #4
mange tak for rådene, helt klart ting jeg vil overveje og forbedre