Avatar billede naesby Nybegynder
10. februar 2007 - 19:46 Der er 2 kommentarer

Tilbud på design af webshop

Vi har en webshop hvor vi sælger streetwear, og det er et marked med mange udbydere, og priserne er mere eller mindre de samme.
Så det vi søger er at skille os lidt ud, med et mere "rå" eller "hardcore" om man vil, look.

Vores shop www.con-wear.dk er en osCommerce shop, en standard shop, som vi selv har prøvet at få til at virke "professionel"
Men som i nok kan se, hænger den lidt i bremsen.

Derfor søger vi her råd og hjælp til at få shoppen til at virke mere professionel.

Det kunne være et tilbud på re-design af hele eller dele af shoppen.

Vores tegnebog er ikke den største (endnu)
Men alle input modtages med glæde.

Henrik Næsby Boddum
boddum@con-wear.dk
Avatar billede areon Nybegynder
12. februar 2007 - 17:34 #1
sendt - OrangeWeb
Avatar billede dysp Nybegynder
21. februar 2007 - 17:29 #2
Goddag,

jeg er en person som prøver at supplere til studiets liv med nogle penge.
Jeg har 6 års erfaring med photoshop og jeg mestrer derfor langt de fleste grafiske opgaver.
Jeg er ikke ude på at køre en forretning, men nærmere hjælpe folk og få en skilling igen. Jeg kræver ikke 1.000 kr,-
for et logo, så kontakt mig og så finder vi en pris :)

Jeg er også medlem af en mindre gruppe som laver hjemmesider til rimelige priser, så hvis det er et ønske, er det også en mulighed, selvom det kræver en del mere kommunikation end fx et logo.
Kontakt mig, så snakker vi om sagerne.

dysperen(at)gmail(dot)com

Mvh. Dysp