Avatar billede izyr Juniormester
10. februar 2007 - 15:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Comodo Firewall - konstante pop-ups

Hejsa
Jeg har lige installeret den gratis Comodo Firewall. Problemet er bare at der hele tiden popper en masse spørgsmål op om jeg vil tillade dit og dat... det er pænt træls når jeg har afmærket internet explorer flere gange til at må gå på nettet og den så spørger hele tiden... og ja jeg har sat den skal huske mit svar.

Er der nogle andre her som bruger programmet eller som har en løsning til det? Det er sikkert en eller anden dum lille tjeckbox der skal laves om et sted :)

Håber I kan hjælpe!
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
10. februar 2007 - 17:09 #1
Det vil sikkert hjælpe med en installations guide. :)
http://www.nordicnature.net/tutorials/comodo/cf24wiz.htm
Avatar billede boxer Nybegynder
10. februar 2007 - 17:16 #2
Jeg har brugt den i et stykke tid. De popups forsvinder stille og roligt - det er fordi den er i learning mode og skal lige bruge lidt tid på at lære.
Det kan godt være irriterende - jeg var lige ved at afinstallere min.
Men de går altså væk med tiden - en uge eller 2.
Avatar billede langbein Nybegynder
17. februar 2007 - 16:12 #3
Alternativt så kan man konfigurere litt manuelt. Man må tenke seg at Comodo består av to stk firewalls koplet i serie, en applikasjonsfirewall og en packet firewall. Application delen konfigureres under "Application monitor" og pakke delen under "Network monitor". For min del så laget jeg bare en hurtig manuell konfigurering og siden så har det nesten ikke vært en eneste popup.
Avatar billede izyr Juniormester
24. januar 2008 - 10:38 #4
lukkes