Avatar billede mccookie Seniormester
10. februar 2007 - 11:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ønskeliste til artikler

Hejsa

Tænker lidt på....

Kunne man lave en funktion som gjorde muligt at ønske en artikel om f. eks. OOP i PHP5.
Så kunne potentielle forfattere se hvad der måtte være ønsket af artikler og derved kunne behov og skrivelyst forenes lidt ;)

Måske kunne funktionen evt. krydres lidt med en mulighed for at brugere kunne byde ind med pointbidrag og når artiklen bliver færdig og bedømmelen var mere end 60% udløses point til forfatteren..... derved også et incitatiment til at skrive Gratis artikler....

Bare nogle løse ideer...

///McCookie
Avatar billede htmlkongen Novice
10. februar 2007 - 13:43 #1
Jeg synes det er en suveræn idé - giver jo også andre noget at tænke på. Og hvis de har et kompetanceområde - så er ideen jo oplagt :)

God week! Super forslag
Avatar billede mccookie Seniormester
10. februar 2007 - 13:53 #2
Takker....

Landet ligger faktisk sådan at jeg kunne ønske mig nogen skrev en artikel om OOP i PHP5 og gerne vil smide 200 point efter dette, måske andre også ville det - Hvilket i mine øjnegiver et incitatiment til at skrive en artikel ;)

Men kun en idé

///McCookie
Avatar billede mccookie Seniormester
01. november 2007 - 00:25 #3
Smid et svar