Avatar billede bullemand Nybegynder
09. februar 2007 - 17:52 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Vurdér mit upload site

Hvad synes I?

Gerne konstruktiv kritik...

Link: www.designdesign.dk
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
09. februar 2007 - 18:23 #1
Selve desginet er jo meget simpelt.

Du anvender stort set kun én farver og det er nemt at se de forskellige elementer paa siden.

Til gengaeld er brugervenligheden i topklasse, det er nemt at se hvordan/hvorledes man skal anevnde din side.

mvh
Mads
Avatar billede Skoven Novice
09. februar 2007 - 18:23 #2
Hvorfor er knapperne på engelsk når alt andet er på dansk?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
09. februar 2007 - 18:24 #3
Maaske vil etreelet banner der beskrive siden formaal vaere en fordel.

Ellers har du holdt det simpelt hvilket gör alle og enhver som besöger siden ville kune anvende den og det maa siges at vaere klasse.

mvh
mads
Avatar billede bullemand Nybegynder
09. februar 2007 - 18:24 #4
Tak for kritikken...

Det eneste minus indtil videre er at den næste måned så er serveren kun 1 gb stor, men derefter så stiger den 950 gb, da jeg starter min egen server op, når jeg får 100/100 mb internet. Så siden vil blive til store filer også.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
09. februar 2007 - 18:25 #5
Det er et meget godt initiativ. Kommer der reklamer paa siden ogsaa?
Avatar billede bullemand Nybegynder
09. februar 2007 - 18:26 #6
Har prøvet forskellige knapper, men synes det lyder så dumt på dansk - Hehe!

Det er faktisk den eneste grund, men når jeg får lavet nogle fede knapper, så ryger de også op i stedet for.
Avatar billede bullemand Nybegynder
09. februar 2007 - 18:27 #7
Der kommer måske en reklame nederst, men ellers ikke.

Hvorfor da?

Selvfølgelig hvis siden bliver "kendt" og folk ville annoncere på siden, så kunne det nok implementeres :-)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
09. februar 2007 - 18:27 #8
jeg har lige uploadet en fil det gik ret smerterfrit og hurtigt.
Avatar billede bullemand Nybegynder
09. februar 2007 - 18:28 #9
Godt at høre....

Indtil videre har dog kun tilladt billede filer, men når jeg får startet min egen server, så kan zip, rar, og lignende filer også uploades.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
09. februar 2007 - 18:28 #10
Kan man ikke oprette en profile og se de billeder man har uploadet?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
09. februar 2007 - 18:29 #11
naa jeg smider ogsaa et svar som du blot kan afvise hvis du mener.
Avatar billede bullemand Nybegynder
09. februar 2007 - 18:30 #12
Uha...

Jeg er ved at studere til Multimediedesigner, og har kun lært det grundlæggende indenfor php, så har slet ikke lært at lave databaser og lign endnu, så må desværre skuffe dig.

Det VIL komme. Det er et af mine mål, men det er altså ikke blevet lavet endnu, da jeg simpelthen mangler konpetencerne.
Avatar billede bullemand Nybegynder
09. februar 2007 - 18:31 #13
Hvad mener du med nedenstående?

naa jeg smider ogsaa et svar som du blot kan afvise hvis du mener.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
09. februar 2007 - 18:31 #14
Hov!, hvis man holder musen henover dit banner saa blinker det....det maa da vaere en fejl.

mvh
Mads
Avatar billede bullemand Nybegynder
09. februar 2007 - 18:33 #15
Det blinker altså ikke hos mig. Hvis man tilgengæld trykker på det, så opdaterer den siden og man kommer frem til forsiden, hvis det er det som du mener.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
09. februar 2007 - 18:35 #16
det ligner onMouseOver herfra altsaa som billedet bliver udskiftet ved at holde musen henover.
Avatar billede bullemand Nybegynder
09. februar 2007 - 18:37 #17
Jeg accepterede det :-)