Avatar billede lille-o Nybegynder
09. februar 2007 - 10:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

forbindelse og alligevel ikke

Router : Siemens gigaset se551

Jeg prøver at sætte et trådløst netværk op for min kæreste.
Jeg har gjort som der står i vejledningen, den skriver at der er oprettet forbindelse og det ser helt fint ud, MEN jeg kan ikke komme på nettet. (den finder en ip. Og det hele)

Hvis jeg sætter pc’en direkte til cabel-modemet kan jeg godt komme på nettet, men hvis jeg køre den over routeren ( med kabler hele vejen til pc’en) kan den ikke finde noget.

Hjælp mig.
Avatar billede boxer Nybegynder
09. februar 2007 - 11:28 #1
Har du været her:
http://gigaset.siemens.com/shc/0,1935,dk_da_0_10625_rArNrNrNrN,00.html

Der er diverse manualer
Avatar billede lille-o Nybegynder
09. februar 2007 - 11:34 #2
Ja det har jeg
De manualer der er der er de samme som var med i pakken
Avatar billede lille-o Nybegynder
13. februar 2007 - 05:19 #3
Fandt selv ud af det
Avatar billede arminc Nybegynder
13. februar 2007 - 09:45 #4
og svaret var?