Avatar billede zohdy Nybegynder
08. februar 2007 - 14:25 Der er 6 kommentarer

Hjælp til køb af computer!

Jeg sidder her med en 4 år gammel PC, som er ved at være godt slidt op. Dvs. computeren lukker ned i tide og utide, og opfører sig mærkeligt i tide og utide. Jeg har prøvet at formatere min hd, men intet synes at hjælpe. Jeg overvejer nu derfor at købe en ny!

Computeren bruges primært til tekstbehandling, internet stuff og musikproduktion på amatørniveau. Jeg gamer aldrig.

Jeg kunne godt tænke mig noget vejledning eller et direkte tilbud til hvilken processor, bundkort, og bla bla jeg skal vælge. Jeg har i forvejen 350 gb harddiskplads fordelt på 3 harddiske. Et professionelt lydkort, et Radeon 9500 grafikkort, et Asus bundkort og 2,4 ghz pentium 4 processor.

Venligst

Peter
Avatar billede zohdy Nybegynder
08. februar 2007 - 14:34 #1
Budgettet er på ca. 5000
Avatar billede anabash Nybegynder
08. februar 2007 - 15:04 #3
Så kan du eventuelt købe et kabinet og/eller en køler til CPU.
Avatar billede zohdy Nybegynder
08. februar 2007 - 15:08 #4
Tak, men jeg leder mere efter en samlet pakke, således at jeg ikke skal
til at samle maskinen selv.
Avatar billede anabash Nybegynder
08. februar 2007 - 15:21 #5
Avatar billede anabash Nybegynder
08. februar 2007 - 15:22 #6
selvom, de dele jeg fandt er langt overlegen.. så.. :)