Avatar billede kimgr00 Nybegynder
07. februar 2007 - 18:37 Der er 1 løsning

overføre data fra popup

Jeg har en side hvor jeg har en popup. Fra denne popup taster man nogle oplysninger som skal overføres til hovedsiden. hovedsiden sidder i en frame. jeg har brugt følgende kode og den virker ikke.

hovedsiden (meddelse.asp i frame navn "redigererH"):
<form method="post" name="bild" action="mendeelse1.asp">
<INPUT id="billede1" type="text">
</form>

Popup:
function velg() {
opener.document.all.billede1.value="billeder"
}

Er der nogle der har en ide til hvorfor dette ikke virker, og meget hellere ved hvorden det kan komme til at virke?
Avatar billede kimgr00 Nybegynder
12. februar 2007 - 17:14 #1
Lukker