Avatar billede codemode Nybegynder
07. februar 2007 - 17:30 Der er 2 kommentarer

Hvorfor kan nogle ting ikke encodes?

Hey all,

Jeg har lavet en krypterings algortime med tilhorende dekryption ogsaa! Hvis jeg bare korer den igennem med en kort 16 byte array og en 176 array nogle saa virker det fint - men hvis jeg forsoger at smide en tekstfil igennem (delt op i 16 byte stykker) saa gaar ca. 50% af runderne galt?

Er der nogen specielle ting man skal gore naar man importerer bytes til en array for at faa den til at laese dem ordentligt?
Avatar billede arne_v Ekspert
07. februar 2007 - 18:08 #1
vi skal nok se lidt kode for at kunne hjaelpe
Avatar billede hmann Nybegynder
08. februar 2007 - 00:14 #2
codemode> undskyld jeg bryder ind i din tråd, skal gøre det kort.

arne_v> hvis du på et tidspunkt har 2 min, kunne jeg så lokke dig til at kigge her:
http://www.eksperten.dk/spm/761232

på forhånd tak
mvh
HMann