Avatar billede svalde Nybegynder
05. februar 2007 - 15:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sikker logout i asp.

Hey eksperter,

så er jeg endt i endnu en blindgyde, jeg skal have lavet en logout funktion hvor der ikke er muligt bare at trykke på tilbage knappe browseren.

jeg har prøvet med session.abandom men det gør det bare ike rigtigt. Hvilke andre muligheder har jeg?

/Anders
Avatar billede cpufan Juniormester
05. februar 2007 - 16:04 #1
session.contents.removeall()
Avatar billede svalde Nybegynder
05. februar 2007 - 17:58 #2
Hey cpufan,

Her havner jeg lidt samme sted. Når jeg trykker på logout, ser alt rigtigt ud.
Men hvis jeg så trykker på tilbage, så er de lukkede punkter stadig synlige, her skal jeg trykke på opdater først.

Er der ikke nogel muligmåde hvor ved jeg kan slippe af med det?

/Anders
Avatar billede svalde Nybegynder
09. juli 2007 - 08:56 #3
Lukket
Avatar billede cpufan Juniormester
09. juli 2007 - 10:19 #4
så skal du jo gøre det at browservinduet lukkes når der logges ud.