Avatar billede jarret Nybegynder
04. februar 2007 - 21:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvem gider teste?

Jeg har for nylig spurgt til designet af min side

www.hvemkommer.dk

jeg har rodet lidt videre med den, og vil meget gerne have nogen til at teste det funktionelle og vurdere om siden er intuitivt forståelig – også for mindre IT-trænede.

Det ville være super hvis nogen ville prøve at oprette en ”hvemkommer-liste”, og tjekke om det virker og er forståeligt. Det er – skulle meget gerne være – hurtigt at gøre.
Og så tjekke om listen virker.

Håber i finder 5 min til at hjælpe mig (-;
Kristian
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
04. februar 2007 - 22:05 #1
Selve designet virker alt for rodet.

Det er svært at genkende de enkelte elementer i designet og jeg vil råde dig til at revurdere designet.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
04. februar 2007 - 22:09 #2
jeg synes det ville være bedre men en form for genkendelighed f.eks. at man kan se placering af menu, header mm.

Lige nu virker det som om de nekelte design elementer er spredt på hele siden.

Det er ogsåå en god idé at vælge en mørk font på en hvid baggrund, lige nu ser det flot ud men den font farve men er samtidig ikke let læseligt.

Du bør overveje om du vil ligge vægt på design eller funtionaltitet og så finde en mellemvej (brugerens logiske opfattelse af design elementer bør dog altid være i fokus.).

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
04. februar 2007 - 22:10 #3
Jeg smider et svar du kan blot afvise.
Avatar billede jarret Nybegynder
07. februar 2007 - 23:18 #4
lukker